luka di tangan nampk berdarah...luka di hati siapa yang tahu....
entah aku pon x tau nape....
kalu terasa hati dengan orang cukup nye lambat nak recover balik...
tapi kalau bagi org terasa hati x pe plak..
kekadang aku fikir gak cam aku nie x guna je....
kekadang aku rasa rendah diri sesangat...
kekadang aku rasa mcm salu je menyusahkan orang lain....
memang kalau aku sakit hati selalunya melarat....
tapi kalau fikir balik ade ke orang nak kisah..
jadi the best way diam je lah...
aku ni ape lah sangat kan...
kalu xde aku lagi aman rasanye..
so never mind i can gotta go my own way.....

About Me

My photo
key Hell, GomBAk, Malaysia