melawan kesepian (^_^)

Song / Lagu : Melawan Kesepian - Datin Seri Siti Nurhaliza

Lyrics / Lirik Melawan Kesepian :

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti
Air mata tertahan
Waktu untuk dijatuhkan

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Semoga kepergianmu
Tak akan
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti




kenapa aku pilih lagu nie....
sbb aku pon bley memaafkan tetapi tidak boleh melupakan....
haha....tetapi skunk nie aku nak melupakan terusssss sampai bila2 kenangan2 tuh sume ntah aku pon xtau nak campak mane.....
x apelah biarlah ambik masa sikit but im trying ok (^_^)

Lepaskanlah.........

Aku manusia lemah
Selalu terjatuh
Berbeda aku darimu
Kau berdiri teguh
Aku serba tiada
Aku kekurangan
Dan bila kau tiba aku hilang dari kewujudan
Sempurnanya sifatmu
Telusnya hatimu Jujurnya niatmu
Tingginya kesbrnmu
Lepaskanlah diriku Kerna aku tak mampu tuk memnaggung sebuah cinta sempurna Darimu Darimu
Darimu Bukan aku tak pernah
Mengerti dirmu ku sanjung setiap kata cinta kau berikan aku Hilangkan rasa itu Akhirkankan semua
Dan bila kau sedar
Aku hilang dari kewujudan Sempurnanya sifatmu
Telusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesbrnmu
Lepaskanlah diriku
Kerna aku
Tak mampu tuk menanggung sebuah cinta sempurna darimu
Darimu

.............dah nak sampai........

tgl beberapa hari je lagi genaplah umor 20 thun.....fuhhhh dah msuk puluhan niee...

menakutkan je...

masih ade azam yg x dicapai....

mudahan dapat dicapai dengan sepenuhnya...

insyallah.....


pe pon skunk nie concentrate ngan final exam....

then aku dah rancang nak blik penang ngan kengkwan penang.... IKHWAN....

mudhan selamt perjalanan kami...

SAKIT HATI BENCI

dituduh lupa budi bila slah yg bukan 100 peratus daripada kita.,,,,
dikata x kenang budi bila x tahu nak minta maaf....
sya belajar untuk tidak meminta maaf...
tak tahulah dari siapa....
tetapi maaf bukanlah sesuatu yang penting baginya...
jadi pepaham lah sendiri....
kedudukan x menjamin apa pun....
org yg sma x penah berubah...
mmg susah apabila antara sahabat yg x ingin mengerti.....

About Me

My photo
key Hell, GomBAk, Malaysia